Foodservice: De zin (en onzin) van online marketing in marktbewerking

fsxsFoodserviceXS is een initiatief van Foodreflection, Datlinq en Foodstep. Het doel van dit samenwerkingsverband is het delen van kennis en statistieken over de Foodservice markt en het inspireren van de leden met idee├źn en opinies van experts.

Zo’n 10 jaar geleden werkte ik intensief samen met een van de oprichters, Datlinq. Bij Georgia-Pacific implementeerde ik Datlinq’s CRM systeem Data Outlet, waarover ik later een case schreef voor het blad ITCommercie. Nu ik werkzaam ben bij Persuade kruisen onze paden weer en zit ik opnieuw met het Datlinq team aan tafel.

Dit hernieuwde contact heeft o.a. geleid tot hun verzoek om voor het interactieve magazine van FoodserviceXS een piepklein stukje te schrijven over de voordelen van online marketing in de foodservice markt. Helaas was de ruimte te beperkt voor echte diepgang en sluiten de plaatjes die erbij geplaatst zijn niet 100% aan op de content, maar hopelijk inspireert het toch een aantal managers in deze sector om meer te ondernemen met online marketing. klik hier om het artikeltje te lezen.