Boeken – Event Driven Marketing

In 2004 schreef ik met Egbert-Jan van Bel en Ruud Verduin het boek Event Driven Marketing, welke werd bekroond met de Marketing Literatuur Prijs 2005. Het boek kreeg in 2010 een internationaal vervolg onder de titel Follow That Customer – The Event Driven Marketing Handbook.

Follow That Customer Event Driven Marketing Zakboek Event Driven Marketing

Follow That Customer! – The Event Driven Marketing Handbook – Egbert Jan van Bel, Ed Sander & Alan Weber

Zakboek Event Driven Marketing – Egbert Jan van Bel, Ed Sander & Ruud Verduin. Download Gratis PDF.

Event Driven Marketing – Egbert Jan van Bel, Ed Sander & Ruud Verduin

Winnaar Marketing Literatuurprijs 2004-2005

Uit het juryrapport:

“Een degelijk marketing boek met vernieuwende inzichten die goed praktisch toepasbaar zijn”.

“Voor zover ons bekend, is dit het eerste boek in de wereld dat het onderwerp Event Driven Marketing zo uitgebreid behandelt. Met name het EDM Kwadrant is een hele mooie vernieuwing en verrijking van het vakgebied. Ook wordt voor het eerst Event Driven Marketing duidelijk gedefinieerd en geplaatst binnen de kaders Sales, CRM, Database Marketing, en Direct Marketing”.

“Event Driven Marketing is enerzijds goed degelijk theoretisch opgezet maar anderzijds ook heel praktisch neergezet zodat iedere marketeer er direct mee aan de slag kan”.

“Het is vlot geschreven en goed in een keer te doorgronden. De jury hoopt met deze prijs een stimulans te geven aan de verdere bekendheid van Event Driven Marketing en de toepassing van dit concept binnen organisaties”.