Overige Links
De inhoud Engels Follow EDM_NL on Twitter

Het boek

Het boek Event Driven Marketing biedt een inspirerende combinatie van theorie en praktijk. De kennis en ervaring van de auteurs worden aangevuld met bijdragen van toonaangevende specialisten uit het vakgebied. Event Driven Marketing werd geschreven door Egbert Jan van Bel, Ed Sander en Ruud Verduin. Daarnaast bevat het boek bijdragen van Annelies Velders (KPN Mobile), DM Man van het Jaar 2004 Alexander Singewald (Singewald Consultants Group BV), Dick Vanderzaken & Ronald Morcus (2Organize), Jeroen Wilhelm (funda), Ron Janssen (Cendris) en Sander van der Blonk (RapidSugar). Klik hier voor meer informatie over deze medewerkers.

Event Driven Marketing is verschenen in een ingebonden uitgave van 242 pagina’s. Het boek bestaat een uitgebreide theoretische onderbouwing op het gebied van terminologie, modellen, procesbeheer, winstgevendheid en wetgeving. Daarnaast bevat het boek naast talrijke voorbeelden een viertal uitgebreide cases ter illustratie van de praktische werking en kracht van Event Driven Marketing.

Event Driven Marketing won op 23 november 2004 de Marketing Literatuurprijs. Na allereerst de longlist van bijna 40 titels te hebben teruggebracht tot een top 3 kwam Event Driven Marketing uiteindelijk als beste uit de bus. Klik voor meer informatie en het volledige juryrapport hier.

Bekijk de inhoud